آ
-
آرین، نصیراحمد
دگردیسی جسمانهای سوژه از تن تا دگر- تن در رمان دلقک و حشرات دیگر اثر خسرو مانی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 38-1]
-
آلگونه جونقانی، مسعود
دایانویا به مثابه موضوع محاکات [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 78-39]
ا
-
ابوالحسنی چیمه، زهرا
بررسی سیر تحول فرایند نوستالژی در روایتهای کتاب بخوانیم مقطع ابتدایی ایران (مطالعه موردی روایتهای کتاب درسی کلاس چهارم و پنجم)رویکرد نشانه معناشناسی گفتمانی- فرهنگی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 411-377]
-
اختیاری، زهرا
تأثیر عناصر داستانی در روایت پردازی - مطالعة موردی مقایسة حکایت «نرد بازی کردن طغانشاه» در چهارمقاله، تذکره الشعرا و لطایف الطوایف [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 175-145]
-
اسماعیلی، سمیه
ترومای استعمارزدا: روایت در سه گانۀ «هما و کاوشیک» در خاک غریب جومپا لاهیری [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 192-155]
-
امامی، صابر
بررسی دلایل بداعت روایت حسین علی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 110-79]
-
امیدعلی، حجت اله
تحلیل عنصر شخصیّت در رُمان «دخیل عشق» بر اساس نظریۀ معنامحور [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 69-31]
-
امیری، سیرروس
روایت به مثابۀ ضدمنظر: خوانش رمان فو اثر جی. ام. کوتسی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 29-1]
ب
-
بابک معین، مرتضی
تحلیل گفتمان نشانه معناشناسی پدیداری تن نگاشته عشق در نگاره های دوره صفوی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 488-455]
-
برکت، بهزاد
خوانش پسا استعماری-بوم گرایی از رمان دریای تریاک [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 211-177]
پ
-
پنجتنی، منیره
توصیف و تحلیل نشانه-معناشناختیِ پدیداری سه نقشمایۀ درخت در نقاشی نوگرای ایران [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 154-111]
-
پورقریب، بهزاد
ترومای استعمارزدا: روایت در سه گانۀ «هما و کاوشیک» در خاک غریب جومپا لاهیری [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 192-155]
ح
-
حسامپور، سعید
انسجام روایی بر مبنای عنصر هویت در رمان هستی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 574-531]
-
حسن پور آلاشتی، حسین
گونه شناسی داستان: بررسی ایدئولوژی پنهان متن در روایت ذهنی «به دزدی رفته ها» [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 623-575]
-
حسینی، احسان
روایت شهر در ژئوکریتیک؛ مطالعه موردی رمان ر ه ش [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 261-229]
-
حیاتی، زهرا
خوانش هویت جمعی در رمان رهش با رویکرد روایتپژوهی پساکلاسیک [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 304-263]
-
حیدرپور مرند، یزدان
بررسی و سنجش بافتهای کلامی در رمان قلب اللیل بر اساس مدل شایستگیهای ارتباطی باکمن [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 279-245]
-
حیدری، حسن
تحلیل عنصر شخصیّت در رُمان «دخیل عشق» بر اساس نظریۀ معنامحور [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 69-31]
-
حیدری گوجانی، احمد
تحلیل عنصر شخصیّت در رُمان «دخیل عشق» بر اساس نظریۀ معنامحور [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 69-31]
خ
-
خدابخش، منا
بررسی روایی زندان (چشم) سراسربین در فیلم سینمایی آفساید [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 228-193]
-
خوانساری، سمیرا
تحلیل نظامهای گفتمانی نشانهمعناشناسی در نمایشنامه دنیای مطبوعاتی آقای اسراری اثر بهرام بیضایی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 110-71]
د
-
درپر، مریم
گونه شناسی داستان: بررسی ایدئولوژی پنهان متن در روایت ذهنی «به دزدی رفته ها» [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 623-575]
ذ
-
ذوالفقاری، محسن
تحلیل عنصر شخصیّت در رُمان «دخیل عشق» بر اساس نظریۀ معنامحور [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 69-31]
ر
-
رشیدی، صادق
پسامدرنیسم در تئاتر و درام و نظریة روایت شناسی پسامدرن [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 143-111]
-
رعنایی، محمد
تأثیر عناصر داستانی در روایت پردازی - مطالعة موردی مقایسة حکایت «نرد بازی کردن طغانشاه» در چهارمقاله، تذکره الشعرا و لطایف الطوایف [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 175-145]
-
رهبر، ایلناز
تحلیل کهن الگویی روایت های سه گانه بتمن از کریستوفر نولان بر اساس نظریه جین شینودا بولن با محوریت قراردادن بروس وین (بتمن) [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 398-369]
ز
-
زندی، سورنا
خوانش پسا استعماری-بوم گرایی از رمان دریای تریاک [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 211-177]
س
-
سرسنگی، مجید
پسامدرنیسم در تئاتر و درام و نظریة روایت شناسی پسامدرن [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 143-111]
-
سید ابراهیمی، فاطمه
تحلیل نظامهای گفتمانی نشانهمعناشناسی در نمایشنامه دنیای مطبوعاتی آقای اسراری اثر بهرام بیضایی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 110-71]
ش
-
شاپوری، مرتضی
بررسی تطبیقی شیوه روایت در چهار نظریه فیلمنامهنویسی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 244-213]
-
شاکری، احمد
روایت شهر در ژئوکریتیک؛ مطالعه موردی رمان ر ه ش [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 261-229]
-
شعیری، حمیدرضا
تحلیل گفتمان نشانه معناشناسی پدیداری تن نگاشته عشق در نگاره های دوره صفوی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 488-455]
-
شمیلی، فرنوش
توصیف و تحلیل نشانه-معناشناختیِ پدیداری سه نقشمایۀ درخت در نقاشی نوگرای ایران [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 154-111]
ص
-
صباغیان طوسی، غزاله
خوانش هویت جمعی در رمان رهش با رویکرد روایتپژوهی پساکلاسیک [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 304-263]
-
صفری، جهانگیر
تحلیل انسجام روایی و گفتمانهای انتقادی مبتنی بر«هژمونیآزادی و نابرابری آن» در رمان «سگ و زمستان بلند» بر اساس رویکرد فِرکلاف [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 454-339]
-
صفورا، محمد علی
بررسی تطبیقی شیوه روایت در چهار نظریه فیلمنامهنویسی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 244-213]
-
صفوی زاده، زهره
بررسی روایی زندان (چشم) سراسربین در فیلم سینمایی آفساید [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 228-193]
-
صیادانی، علی
بررسی و سنجش بافتهای کلامی در رمان قلب اللیل بر اساس مدل شایستگیهای ارتباطی باکمن [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 279-245]
ع
-
عاملی رضائی، سیده مریم
کارکرد روایت در مقابله با پاندمی بر اساس نظریه آلوده انگاری کریستوا، مطالعه موردی دکامرون [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 334-305]
-
عباسی، علی
تحلیل نشانه-معناشناسی روایی در نمایشنامۀ «آی بی کلاه، آی باکلاه» اثر غلامحسین ساعدی بر اساس مربع معنایی و تنشی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 343-313]
-
عبدی راد، افسون
بررسی فرایند گفتمانی شوشی در داستان جهانهای فراواقعی 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 368-335]
-
عرفانی عزتی، سیاوش
تحلیل کهن الگویی روایت های سه گانه بتمن از کریستوفر نولان بر اساس نظریه جین شینودا بولن با محوریت قراردادن بروس وین (بتمن) [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 398-369]
-
علی زاده ذوالبین، محمد ( بردیا )
تحلیل روایت شناختی نمایشنامه«مجلس قربانی سنمّار» بر اساس نظریه مونیکا فلودرنیک [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 311-281]
غ
-
غلامحسینی، پروین
تحلیل انسجام روایی و گفتمانهای انتقادی مبتنی بر«هژمونیآزادی و نابرابری آن» در رمان «سگ و زمستان بلند» بر اساس رویکرد فِرکلاف [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 454-339]
ق
-
قانونی، حمیدرضا
تحلیل انسجام روایی و گفتمانهای انتقادی مبتنی بر«هژمونیآزادی و نابرابری آن» در رمان «سگ و زمستان بلند» بر اساس رویکرد فِرکلاف [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 454-339]
-
قربانی، سمیه
روایت به مثابۀ ضدمنظر: خوانش رمان فو اثر جی. ام. کوتسی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 29-1]
ک
-
کرمی، محمدحسین
انسجام روایی بر مبنای عنصر هویت در رمان هستی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 574-531]
-
کریمی، پرستو
تحلیل انسجام روایی و گفتمانهای انتقادی مبتنی بر«هژمونیآزادی و نابرابری آن» در رمان «سگ و زمستان بلند» بر اساس رویکرد فِرکلاف [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 454-339]
-
کریمی فیروزجایی، علی
بررسی سیر تحول فرایند نوستالژی در روایتهای کتاب بخوانیم مقطع ابتدایی ایران (مطالعه موردی روایتهای کتاب درسی کلاس چهارم و پنجم)رویکرد نشانه معناشناسی گفتمانی- فرهنگی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 411-377]
-
کنعانی، ابراهیم
تحلیل روایی حکایت «جوان مشت زن» گلستان سعدی بر مبنای نظام کنشی تداخلی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 376-345]
گ
-
گلفام، ارسلان
بررسی فرایند گفتمانی شوشی در داستان جهانهای فراواقعی 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 368-335]
م
-
محمدزاده، مسعود
تحلیل گفتمان نشانه معناشناسی پدیداری تن نگاشته عشق در نگاره های دوره صفوی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 488-455]
-
محمودی بختیاری، بهروز
تحلیل روایت شناختی نمایشنامه«مجلس قربانی سنمّار» بر اساس نظریه مونیکا فلودرنیک [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 311-281]
-
مرادی، ایوب
بررسی شگردهای ایجاد خلاقیت در نوع ادبی «ناداستان» با تأکید بر مجموعة کورسرخی اثر عالیه عطایی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 529-489]
-
مشگین قلم، سحر
تحلیل نشانه-معناشناسی روایی در نمایشنامۀ «آی بی کلاه، آی باکلاه» اثر غلامحسین ساعدی بر اساس مربع معنایی و تنشی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 343-313]
-
ملکی سروستانی، فرناز
انسجام روایی بر مبنای عنصر هویت در رمان هستی [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 574-531]
ن
-
نجار، اسماعیل
تحلیل روایت شناختی نمایشنامه«مجلس قربانی سنمّار» بر اساس نظریه مونیکا فلودرنیک [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 311-281]
-
ندایی، امیر حسن
بررسی تطبیقی شیوه روایت در چهار نظریه فیلمنامهنویسی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 244-213]
-
نیک سیر، زهره
گونه شناسی داستان: بررسی ایدئولوژی پنهان متن در روایت ذهنی «به دزدی رفته ها» [دوره 7، شماره 14، 1402، صفحه 623-575]
و
-
وحدانی فر، امید
تحلیل روایی حکایت «جوان مشت زن» گلستان سعدی بر مبنای نظام کنشی تداخلی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 376-345]
ی
-
یوران، مریم
بررسی سیر تحول فرایند نوستالژی در روایتهای کتاب بخوانیم مقطع ابتدایی ایران (مطالعه موردی روایتهای کتاب درسی کلاس چهارم و پنجم)رویکرد نشانه معناشناسی گفتمانی- فرهنگی [دوره 7، شماره 13، 1402، صفحه 411-377]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد